חדשות

שת"פ עסקי בין "בני ציון" לקבוצת שרונה פרטנרס לקידום יזמויות רפואיות

מטרת ההסכם: סיוע, ייעוץ וקידום לחברות סטארט-אפ הפועלות בתחומים רפואיים על ידי חיבור לצוות הרופאים, למאגר הנתונים ולמחקרים בבית החולים בחיפה

משמאל לימין: מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, מנהל הפעילות של "שרונה פרטנרס" בצפון, איתן פרדו -רוקואס והמנהל האדמיניסטרטיבי בבית החולים ארז שימקו. צילום: דוברות "בני ציון"

המרכז הרפואי-ממשלתי בני ציון בחיפה חתם על הסכם שיתוף פעולה עם "שרונה פרטנרס", קבוצת חברות בבעלות איש העסקים הצרפתי-יהודי פיליפ בואזיז, הכוללת את קרן הון סיכון אקסלרטורים וחללי עבודה משותפים שהיא מפעילה במקומות שונים בארץ.

מנכ"ל "בני ציון", ד"ר אוהד הוכמן, ואיתן פרדו-רוקואס, מנהל פעילות "שרונה פרטנרס" בצפון הארץ, חתמו על הסכם שיתוף הפעולה. מטרתו: סיוע, ייעוץ וקידום חברות סטארט-אפ בתחומים הרפואיים על ידי החיבור לצוות הרופאים, למאגר הנתונים וכן למחקרים ולהנהלת בית החולים.

ד"ר הוכמן אמר: "השותפות עם שרונה פרטנרס היא חלק מחזון בית החולים בדבר שיתופי פעולה עם הקהילה העסקית. שיתופי הפעולה יקדמו את בית החולים, את החברות העסקיות ויאפשרו כיווני פעולה לגופים השונים שייתנו ערך לכלל השותפים".

פרדו-רוקואס הוסיף: "זה שת''פ חשוב לחברות הסטארט-אפ הישראליות ובשורה גדולה לצפון הארץ".

נושאים קשורים:  בית החולים בני ציון,  שרונה פרטנרס,  חברות סטארט-אפ,  ד"ר אוהד הוכמן,  חדשות
תגובות