מינויים

מונה מנהל חדש למרכז הרפואי העמק בעפולה

ד"ר זיו רוזנבוים מונה למנהל החדש של המרכז הרפואי העמק. הוא יחליף בתפקיד את המנהלת הוותיקה פרופ' אורנה בלונדהיים, הפורשת לגימלאות

ד"ר זיו רוזנבוים, מנהל המרכז הרפואי העמק בעפולה. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר זיו רוזנבוים מונה למנהל החדש של המרכז הרפואי העמק בעפולה. הוא יחליף בתפקיד את המנהלת הוותיקה, פרופ' אורנה בלונדהיים, הפורשת לגימלאות. דירקטוריון שירותי בריאות כללית, בראשות אלי אדמוני, אישר את המלצת מנכ"ל הקופה, פרופ' אהוד דודסון, למינויו של ד"ר רוזנבוים.

ד"ר רוזנבוים הוא מומחה בנוירוכירורגיה ובמינהל רפואי, בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ומוסמך במנהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. את דרכו ב"כללית" החל ב-1996 כמתמחה בנוירוכירורגיה במרכז הרפואי רבין. משנת 2002 עסק בנוירוכירורגיה במקביל לתפקידי ניהול שונית ב"כללית". בשנת 2003 מונה לסגן מנהל המרכז הרפואי רבין, ומשנת 2007 משמש כראש אגף טכנולוגיות רפואיות בחטיבת בתי החולים של ה"כללית".

פרופ' דודסון, שבירך את ד"ר רוזנבוים לרגל מינויו לתפקיד החדש, אמר: "הניסיון והידע שצבר במשך השנים בתפקידיו השונים יסייעו לו בהובלת המרכז הרפואי העמק להישגים חדשים, לקידום האיכות הרפואית והשירות הרפואי לטובת כלל תושבי הצפון".

כמו כן הודה פרופ' דודסון לפרופ' בלונדהיים על תרומתה רבת השנים ל"כללית" ולמרכז הרפואי העמק שאותו ניהלה מאז שנת 2003, וציין את הישגיה בקידום המרכז הרפואי הוותיק וצורכי הרפואה של תושבי צפון הארץ.

נושאים קשורים:  המרכז הרפואי "העמק",  ד"ר זיו רוזנבוים,  מינוי,  פרופ' אהוד דודסון,  פרופ' אורנה בלונדהיים,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
24.06.2019, 20:31

דר' רוזנבוים האיש הנכון במקום הנכון.
בלי ספק יצעיד את העמק לחזור לימי קדם עת העמק הוביל את הרפואה המתקדמת בישראל. מינוי ראוי היודע לשלב בין אנושיות ועם הבנה יוצאת דופן בניהול איכות ברפואה.